Pokerzysci.com: POMOCY! - Pokerzysci.com

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

POMOCY! mam problem o ktorym ktos moze marzyć

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   mexes 

• Grupa: Użytkownik
  • Postów 2

Napisano 17 wrzesień 2008 - 13:37

Witam! Gram w pokera juz od roku Wygralem bardzo duze kwoty Chodzi tu o dziesiatki tysiecy zl Nigdy nie mialem zadnych problemow az do wczoraj Okazalo sie ze gdy wcisne wyplate na konto mb pieniadze zostaja mi przelane ale pieniadze ktore wyplacilem zostaja mi wrocone na konto zakladow tzn wyplata np. 500 zl portal przelwa mi 500 zl i nie pobiera pieniedzy z konta zakladow Poprostu moge wyplacac w niskonczonosc Nie chce naciagac portalu Chociaz kazdy by marzyl by bez problemu miec ogromne kwoty Nigdy nie mialem problemu z wygrywaniem dlatego jestem sceptyczny do tych przelewow Jednak mnie to troche przeraza Boje skontaktowac sie z supportem poniewaz pewnie beda chcieli mi zablokowac to konto Nie wiem co robic?? Czy wyplacac i korzystac z ich bledu?? Mam jescze pytanie czy istnieje mozliwosc ze jakis portal moze nas podac do sadu jesli bym chcial tak robic?? Czy moga jakos wyegzekwowac ode mnie pieniadze ktore bym chcial wyplacic dzieki bledowi ich systemu?? Czy tylko moga nam zablokowac konto i to wszystko co nam grozi z ich strony?? Co byscie zrobili na moim miejscu?? Pisze powaznie To bardzo wazna sprawa Prosze o pomoc w odpowiedzi na powyzsze pytania Dziekuje!!!!!
0

#2 Gość luckyclifton_*

• Grupa: Guests

Napisano 17 wrzesień 2008 - 15:05

Wyświetl postUżytkownik mexes dnia śro, 17 wrz 2008 - 15:37 napisał