Bodog to złodzieje
#1
Napisano 30 maj 2008 - 15:01
#2
Napisano 30 maj 2008 - 17:28
Użytkownik sebastian_ch dnia pią, 30 maj 2008 - 16:01 napisał
Eee nie prawda zgodze sięz jednym jest to firma z twardymi zasadami nie dopuszcza oszust i w takich przypadkach reguje stanowczo. moim zdanie msprawa się wyjaśni pozytywnie jeżeli nie przeskrobałeś nic zlego.
Jak chcesz interwencji podaj nickname na pw
Pozdrawiam
#3
Napisano 02 czerwiec 2008 - 15:19
Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.
#4
Napisano 04 czerwiec 2008 - 22:32
Użytkownik sebastian_ch dnia pon, 02 cze 2008 - 16:19 napisał
Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.
Dla mnie to żąden problem jak mówisz że wszystko było ok to na 100% da sięto załatwić czekam na nickname
#5
Napisano 07 czerwiec 2008 - 07:15
Użytkownik sebastian_ch dnia pon, 02 cze 2008 - 18:19 napisał
Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.
Tutaj się zgodzę z jedną rzeczą. Otóż jeśli wymagają skanów dokumentów, to niech to czynią podczas zakładania konta lub najpóźniej w momencie, gdy gracz robi depo. Co do działania z Twojej strony, to uważam, że jak chcesz załatwić pozytywnie sprawę to powinieneś przesłać te skany. Nie przesłanie ww dokumentów przemawia tylko na Twoją niekorzyść.
#6
Napisano 07 czerwiec 2008 - 09:31
Ale i tak się zastanowie czy wysłać im moje dane osobiste.
#7
Napisano 10 czerwiec 2008 - 17:00
Możesz też zadzwonić, ale wysłanie skanu jest oczywiście prostszym i tańszym sposobem. Nie rozumiem czemu masz opory przed weryfikacją danych, w niektórych pokerach to całkiem normalne...
#8
Napisano 11 czerwiec 2008 - 14:15
#9
Napisano 12 czerwiec 2008 - 09:00
We have received your documentations thank you. Unfortunately, the documentation you submitted was not complete as it was cut off during transmission.
We ask that you kindly e-mail, at your earliest convenience, a copy of your passport so we can properly verify your documentation. Please ensure that your documentation will be legible. Also, please ensure that your account number is accompanied with the documentation.
Our e-mail address is verification@bodoglife.com.
If you have any further questions, please contact us at 1-866-502-3365.
Nie znam angielskiego, ale z tego chyba wynika, że chcą paszport a ja takowego nie posiadam. Jak im to teraz wytłumaczyć, że my, w UE paszportu nie potrzebujemy ? Mógłby mi ktoś napisać do nich odpowiedź po angielsku ?
#10
Napisano 12 czerwiec 2008 - 10:32
Użytkownik sebastian_ch dnia czw, 12 cze 2008 - 11:00 napisał
We have received your documentations thank you. Unfortunately, the documentation you submitted was not complete as it was cut off during transmission.
We ask that you kindly e-mail, at your earliest convenience, a copy of your passport so we can properly verify your documentation. Please ensure that your documentation will be legible. Also, please ensure that your account number is accompanied with the documentation.
Our e-mail address is verification@bodoglife.com.
If you have any further questions, please contact us at 1-866-502-3365.
Nie znam angielskiego, ale z tego chyba wynika, że chcą paszport a ja takowego nie posiadam. Jak im to teraz wytłumaczyć, że my, w UE paszportu nie potrzebujemy ? Mógłby mi ktoś napisać do nich odpowiedź po angielsku ?
Witam
Nie spoko oni akceptują dowod osobisty bo u nich jest tylko paszport nie mają dowodów osobistych.
Piszą żebyś wysłał jeszcze raz ponieważ nie doszedł załącznik został uszkodzony i nie mogą odczytać czy cośtakiego.
Pozdrawiam
#11
Napisano 12 czerwiec 2008 - 13:10
We have received your email of your photo ID, thank you.
We ask that you kindly contact us at +800-1004-2004 to further discuss your account status.
Z powyższego chyba wynika, że mam do nich zadzwonić (szkoda, że nie napisali mi tego przed wysłaniem dokumentów, że będą jeszcze chcieli ze mną gadać). Tylko ciekawe jak, skoro nie znam angielskiego. Skoro dopuszczają do gry graczy z innych krajów powinni się zatroszczyć o obsługę w języku klienta. W każdym razie nie zadzwonie tam bo nie znam angielskiego. Zatem, sprawa się nie rozwiąże dla mnie pomyślnie... ale dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
#12
Napisano 12 czerwiec 2008 - 13:50
#13
Napisano 13 czerwiec 2008 - 14:48
Your account has been disabled due to fraudulent activity within the poker room. As a result, all necessary adjustments relating to funds have been made and this matter has been closed.
Please refrain from opening any further accounts. Discovery of any accounts opened by you or for you will result in immediate termination of your account and forfeiture of funds. Under no circumstances will any withdrawals be processed for any accounts associated with this activity.
Regards,
Fraud Investigations
Znaczy się, że jestem jakimś oszustem czy coś. Tylko pytam po raz kolejny tych idiotów, na czym polegało moje oszustwo ? Niech mi to wyjaśnią, złodzieje. A jeśli bez wyjaśnień nie życzą sobie żebym grał na ich pokerze (mają takie prawo) to powinni po pierwsze zwrócić mi conajmniej mój depozyt, a po drugie zwrócić graczą z którymi wygrałem kasę ich pieniądze ponieważ ograłem ich podobno nieuczciwie.
Co zrobił bodog. Po pierwsze nie oddał mi kasy. A drugiej kwestii nawet nie wziął pod uwagę.
Kolejna sprawa. Skoro z góry wiedzieli że grałem nieuczciwie to po co robią mnie za ciula i każą wysył jakieś dokumenty. Pytam, po co ?!!! Okradli mnie nie tylko z kasy ale również z moich danych osobowych.
Informację, że w razie otworzenia kolejnego konta zabiorą mi z niego środki mogą sobie w dupę wsadzić bo, aż trakim idiotom nie jestem.
Dlatego bodog to złodzieje i oszuści.
#15
Napisano 09 wrzesień 2008 - 16:30
#16
Napisano 12 wrzesień 2008 - 11:56
Użytkownik jamal555 dnia wto, 09 wrz 2008 - 18:30 napisał
bzdury jest to solidna firma z USA i tylko eliminuje oszustów i cwaniaków znam dużo osob co tam grają lub grali i nikomu nie blokowali konta, a środki wypłacają bardzo szybko
#17
Napisano 28 październik 2008 - 23:14
Tylko 1 pytanie do autora - a skąd wiesz, że nie zwrócili kasy tym od których wygrałeś? Bo chyba nie wygrałeś kasy od kumpla. Bo wiem, że jeśli spotkają się 2 osoby na np. 2-osobowym stoliku Cash i 1 wygra od drugiej wszystko lub prawie wszystko to blokują konta podejrzewając że to znajomi, bądź też multi.
Swoją drogą, nie rozumiem dlaczego się tak irytujesz z powodu tego, że chcieli Cię tylko "wylegitymować" - chyba nie mówisz anm wszystkiego.
Jeśli poczułeś się urażony to sorry, bo nie taki miałem cel.
Pozdrawiam
#18
Napisano 11 listopad 2008 - 14:23
Udostępnij ten temat:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
NOIQPOKER
złodzieje do kwadaratu |
iPoker | Tomix |
|
||
Bodoglife soft beta wypróbuj | Bodog | PawelPL |
|
|
|
Turniej kwalifikacyjny do finału o WSOP na Bodog tylko dla użytkowników Pokerzysci.com | WSOP / WSOPE / WPT / EPT | PawelPL |
|
||
Turniej kwalifikacyjny do finału o WSOP na Bodog tylko dla użytkowników Pokerzysci.com! | Turnieje dla Pokerzysci.com | PawelPL |
|
||
Turniej kwalifikacyjny do finału o WSOP na Bodog tylko dla użytkowników Pokerzysci.com | Bodog | PawelPL |
|