Pokerzysci.com: Bodog to złodzieje - Pokerzysci.com

Skocz do zawartości

 
Strona 1 z 1

Bodog to złodzieje

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 30 maj 2008 - 15:01

Nie polecam tej firmy, miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałek kasę. Po jakimś czasie napisali mi meila że w mojej grze dopatrzyli się jakiejś "podejrzanej gry" (bardzo ciekawe jakiej, pisałem im kilka meili żeby mi to wyjaśnili ale bez echa, nawet nie odpowiedzieli) i zawiesili mi konto. Kazali przesłać skan paszportu, wypełnić jakiś formularz itp. Kilkukrotnie próbowałem się z nimi skontaktować meilem ale bezskutecznie nawet nie raczyli odpowiedzieć. Na szczęście nie straciłem zbyt wiele, chyba około 120 $. Ogólnie nie polecam tego pokerromu zero szacunku dla klienta.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   PawelPL 

  • Grupa: Administrator
  • Postów 8020
  • Rejestracja: wto, 20 gru 05
  • Gender:Male
  • Location:Poland
  • Interests:Poker,GPW
  • Gadu-Gadu: 6665368

Napisano 30 maj 2008 - 17:28

Wyświetl postUżytkownik sebastian_ch dnia pią, 30 maj 2008 - 16:01 napisał

Nie polecam tej firmy, miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałek kasę. Po jakimś czasie napisali mi meila że w mojej grze dopatrzyli się jakiejś "podejrzanej gry" (bardzo ciekawe jakiej, pisałem im kilka meili żeby mi to wyjaśnili ale bez echa, nawet nie odpowiedzieli) i zawiesili mi konto. Kazali przesłać skan paszportu, wypełnić jakiś formularz itp. Kilkukrotnie próbowałem się z nimi skontaktować meilem ale bezskutecznie nawet nie raczyli odpowiedzieć. Na szczęście nie straciłem zbyt wiele, chyba około 120 $. Ogólnie nie polecam tego pokerromu zero szacunku dla klienta.




Eee nie prawda zgodze sięz jednym jest to firma z twardymi zasadami nie dopuszcza oszust i w takich przypadkach reguje stanowczo. moim zdanie msprawa się wyjaśni pozytywnie jeżeli nie przeskrobałeś nic zlego.


Jak chcesz interwencji podaj nickname na pw


Pozdrawiam
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 02 czerwiec 2008 - 15:19

Dzięki za ofertę pomocy ale chyba nie skorzystam, gdyż straciłem zaufanie do tej firmy. Nawet jeśli wszystko by się pomyślnie zakończyło, to i tak musiałbym wcześniej wysłać im jakiś wypełniony formularz i kserokopie moich dokumentów, a nie zamierzam tego robić. Rozumiem, że pokerromy żądają kserokopii dokumentów, ale o takie rzeczy powinno się prosić klienta na początku współpracy (najpóźniej przy pierwszej wypłacie), a nie w jej trakcie (swoją drogą zastanawiające jest to, że jak wpłacamy do kasyna to nie proszą o żadne dokumenty, problem pojawia się dopiero gdy chcemy wypłacić).

Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   PawelPL 

  • Grupa: Administrator
  • Postów 8020
  • Rejestracja: wto, 20 gru 05
  • Gender:Male
  • Location:Poland
  • Interests:Poker,GPW
  • Gadu-Gadu: 6665368

Napisano 04 czerwiec 2008 - 22:32

Wyświetl postUżytkownik sebastian_ch dnia pon, 02 cze 2008 - 16:19 napisał

Dzięki za ofertę pomocy ale chyba nie skorzystam, gdyż straciłem zaufanie do tej firmy. Nawet jeśli wszystko by się pomyślnie zakończyło, to i tak musiałbym wcześniej wysłać im jakiś wypełniony formularz i kserokopie moich dokumentów, a nie zamierzam tego robić. Rozumiem, że pokerromy żądają kserokopii dokumentów, ale o takie rzeczy powinno się prosić klienta na początku współpracy (najpóźniej przy pierwszej wypłacie), a nie w jej trakcie (swoją drogą zastanawiające jest to, że jak wpłacamy do kasyna to nie proszą o żadne dokumenty, problem pojawia się dopiero gdy chcemy wypłacić).

Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.




Dla mnie to żąden problem jak mówisz że wszystko było ok to na 100% da sięto załatwić czekam na nickname
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   darek343 

  • Grupa: VIP
  • Postów 1293
  • Rejestracja: wto, 20 lut 07
  • Gender:Male
  • Location:Zagłębie Dąbrowskie
  • Interests:poker, sport, szaradziarstwo

Napisano 07 czerwiec 2008 - 07:15

Wyświetl postUżytkownik sebastian_ch dnia pon, 02 cze 2008 - 18:19 napisał

Dzięki za ofertę pomocy ale chyba nie skorzystam, gdyż straciłem zaufanie do tej firmy. Nawet jeśli wszystko by się pomyślnie zakończyło, to i tak musiałbym wcześniej wysłać im jakiś wypełniony formularz i kserokopie moich dokumentów, a nie zamierzam tego robić. Rozumiem, że pokerromy żądają kserokopii dokumentów, ale o takie rzeczy powinno się prosić klienta na początku współpracy (najpóźniej przy pierwszej wypłacie), a nie w jej trakcie (swoją drogą zastanawiające jest to, że jak wpłacamy do kasyna to nie proszą o żadne dokumenty, problem pojawia się dopiero gdy chcemy wypłacić).

Jak już pisałem miałem tam konto z którego już kilkakrotnie wpłacałem i wypłacałem kasę, i nagle, pod pretekstem jakiejś podejrzanej gry (czego mi nie wyjaśnili) zawiesili mi konto i żądają dokumentów. Nie zamierzam przesyłać swoich danych osobowych firmie do której straciłem zaufanie.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za ofertę pomocy.


Tutaj się zgodzę z jedną rzeczą. Otóż jeśli wymagają skanów dokumentów, to niech to czynią podczas zakładania konta lub najpóźniej w momencie, gdy gracz robi depo. Co do działania z Twojej strony, to uważam, że jak chcesz załatwić pozytywnie sprawę to powinieneś przesłać te skany. Nie przesłanie ww dokumentów przemawia tylko na Twoją niekorzyść.
Pozdrawiam
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 07 czerwiec 2008 - 09:31

Zobaczymy co z tego wyniknie, w sumie nie mam nic do stracenia bo nic nie przeskrobałem. Mój nick na bodogu to: chmielewsky
Ale i tak się zastanowie czy wysłać im moje dane osobiste.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Wuj Greg 

  • Grupa: Moderator
  • Postów 148
  • Rejestracja: pią, 29 gru 06
  • Gender:Male
  • Location:Bielsko-Biała

Napisano 10 czerwiec 2008 - 17:00

Musisz zweryfikować swoje dane, wyślij skan dowodu czy paszportu pod ten adres: poker@bodoglife.com

Możesz też zadzwonić, ale wysłanie skanu jest oczywiście prostszym i tańszym sposobem. Nie rozumiem czemu masz opory przed weryfikacją danych, w niektórych pokerach to całkiem normalne...
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 11 czerwiec 2008 - 14:15

Przesłałem im skan dowodu osobistego i prawa jazdy (paszportu nie posiadam). Mam nadzieję, że wszystko się pozytywnie zakończy.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 12 czerwiec 2008 - 09:00

Konto mam nadal zawieszone, przyszła mi następująca wiadomość:

We have received your documentations thank you. Unfortunately, the documentation you submitted was not complete as it was cut off during transmission.

We ask that you kindly e-mail, at your earliest convenience, a copy of your passport so we can properly verify your documentation. Please ensure that your documentation will be legible. Also, please ensure that your account number is accompanied with the documentation.

Our e-mail address is verification@bodoglife.com.

If you have any further questions, please contact us at 1-866-502-3365.

Nie znam angielskiego, ale z tego chyba wynika, że chcą paszport a ja takowego nie posiadam. Jak im to teraz wytłumaczyć, że my, w UE paszportu nie potrzebujemy ? Mógłby mi ktoś napisać do nich odpowiedź po angielsku ?
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   PawelPL 

  • Grupa: Administrator
  • Postów 8020
  • Rejestracja: wto, 20 gru 05
  • Gender:Male
  • Location:Poland
  • Interests:Poker,GPW
  • Gadu-Gadu: 6665368

Napisano 12 czerwiec 2008 - 10:32

Wyświetl postUżytkownik sebastian_ch dnia czw, 12 cze 2008 - 11:00 napisał

Konto mam nadal zawieszone, przyszła mi następująca wiadomość:

We have received your documentations thank you. Unfortunately, the documentation you submitted was not complete as it was cut off during transmission.

We ask that you kindly e-mail, at your earliest convenience, a copy of your passport so we can properly verify your documentation. Please ensure that your documentation will be legible. Also, please ensure that your account number is accompanied with the documentation.

Our e-mail address is verification@bodoglife.com.

If you have any further questions, please contact us at 1-866-502-3365.

Nie znam angielskiego, ale z tego chyba wynika, że chcą paszport a ja takowego nie posiadam. Jak im to teraz wytłumaczyć, że my, w UE paszportu nie potrzebujemy ? Mógłby mi ktoś napisać do nich odpowiedź po angielsku ?




Witam

Nie spoko oni akceptują dowod osobisty bo u nich jest tylko paszport nie mają dowodów osobistych.

Piszą żebyś wysłał jeszcze raz ponieważ nie doszedł załącznik został uszkodzony i nie mogą odczytać czy cośtakiego.


Pozdrawiam
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 12 czerwiec 2008 - 13:10

Przesłałem im dokumenty jeszcze raz, konto mam nadal zawieszone. Dostałem takiego meila:

We have received your email of your photo ID, thank you.

We ask that you kindly contact us at +800-1004-2004 to further discuss your account status.

Z powyższego chyba wynika, że mam do nich zadzwonić (szkoda, że nie napisali mi tego przed wysłaniem dokumentów, że będą jeszcze chcieli ze mną gadać). Tylko ciekawe jak, skoro nie znam angielskiego. Skoro dopuszczają do gry graczy z innych krajów powinni się zatroszczyć o obsługę w języku klienta. W każdym razie nie zadzwonie tam bo nie znam angielskiego. Zatem, sprawa się nie rozwiąże dla mnie pomyślnie... ale dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Wuj Greg 

  • Grupa: Moderator
  • Postów 148
  • Rejestracja: pią, 29 gru 06
  • Gender:Male
  • Location:Bielsko-Biała

Napisano 12 czerwiec 2008 - 13:50

Na pewno da się coś zrobić, pogadam z managerem Bodog-a i przedstawię sytuację.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   sebastian_ch 

  • Grupa: VIP
  • Postów 57
  • Rejestracja: sob, 09 wrz 06
  • Gender:Male

Napisano 13 czerwiec 2008 - 14:48

Witam, na zakończenie napisali mi takiego meila:

Your account has been disabled due to fraudulent activity within the poker room. As a result, all necessary adjustments relating to funds have been made and this matter has been closed.

Please refrain from opening any further accounts. Discovery of any accounts opened by you or for you will result in immediate termination of your account and forfeiture of funds. Under no circumstances will any withdrawals be processed for any accounts associated with this activity.

Regards,

Fraud Investigations

Znaczy się, że jestem jakimś oszustem czy coś. Tylko pytam po raz kolejny tych idiotów, na czym polegało moje oszustwo ? Niech mi to wyjaśnią, złodzieje. A jeśli bez wyjaśnień nie życzą sobie żebym grał na ich pokerze (mają takie prawo) to powinni po pierwsze zwrócić mi conajmniej mój depozyt, a po drugie zwrócić graczą z którymi wygrałem kasę ich pieniądze ponieważ ograłem ich podobno nieuczciwie.

Co zrobił bodog. Po pierwsze nie oddał mi kasy. A drugiej kwestii nawet nie wziął pod uwagę.

Kolejna sprawa. Skoro z góry wiedzieli że grałem nieuczciwie to po co robią mnie za ciula i każą wysyłAC jakieś dokumenty. Pytam, po co ?!!! Okradli mnie nie tylko z kasy ale również z moich danych osobowych.

Informację, że w razie otworzenia kolejnego konta zabiorą mi z niego środki mogą sobie w dupę wsadzić bo, aż trakim idiotom nie jestem.

Dlatego bodog to złodzieje i oszuści.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   PawelPL 

  • Grupa: Administrator
  • Postów 8020
  • Rejestracja: wto, 20 gru 05
  • Gender:Male
  • Location:Poland
  • Interests:Poker,GPW
  • Gadu-Gadu: 6665368

Napisano 12 sierpień 2008 - 23:53

I jak zalatwiłeś sprawę ?
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   jamal555 

  • Grupa: VIP
  • Postów 94
  • Rejestracja: śro, 07 cze 06
  • Gender:Male
  • Location:Kleszczow
  • Interests:lekka atletyka
  • Gadu-Gadu: 7988683

Napisano 09 wrzesień 2008 - 16:30

A ja zastanawiałem się, żeby zacząć grać u nich. Po przeczytaniu kilku tematów o Bodog wybiłem to sobie z głowy. Jak tylko ktoś szybko dorobi się większej kasy blokują konto i karzą wyjaśniać.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   PawelPL 

  • Grupa: Administrator
  • Postów 8020
  • Rejestracja: wto, 20 gru 05
  • Gender:Male
  • Location:Poland
  • Interests:Poker,GPW
  • Gadu-Gadu: 6665368

Napisano 12 wrzesień 2008 - 11:56

Wyświetl postUżytkownik jamal555 dnia wto, 09 wrz 2008 - 18:30 napisał

A ja zastanawiałem się, żeby zacząć grać u nich. Po przeczytaniu kilku tematów o Bodog wybiłem to sobie z głowy. Jak tylko ktoś szybko dorobi się większej kasy blokują konto i karzą wyjaśniać.




bzdury jest to solidna firma z USA i tylko eliminuje oszustów i cwaniaków znam dużo osob co tam grają lub grali i nikomu nie blokowali konta, a środki wypłacają bardzo szybko
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Chciken 

  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 33
  • Rejestracja: śro, 12 mar 08

Napisano 28 październik 2008 - 23:14

Hmmm.. mam mieszane uczucia po przeczytaniu tego tematu.
Tylko 1 pytanie do autora - a skąd wiesz, że nie zwrócili kasy tym od których wygrałeś? Bo chyba nie wygrałeś kasy od kumpla. Bo wiem, że jeśli spotkają się 2 osoby na np. 2-osobowym stoliku Cash i 1 wygra od drugiej wszystko lub prawie wszystko to blokują konta podejrzewając że to znajomi, bądź też multi.

Swoją drogą, nie rozumiem dlaczego się tak irytujesz z powodu tego, że chcieli Cię tylko "wylegitymować" - chyba nie mówisz anm wszystkiego.
Jeśli poczułeś się urażony to sorry, bo nie taki miałem cel.
Pozdrawiam
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   SęQ 

  • Grupa: VIP
  • Postów 30
  • Rejestracja: sob, 25 mar 06
  • Gender:Male
  • Interests:bilard, poker, komputery
  • Gadu-Gadu: 2107908

Napisano 11 listopad 2008 - 14:23

Kilka razy wpłacałem i wypłacałem kasę tutaj i nigdy żadnych problemów nie miałem... Poziom graczy jest okropnie słaby(stawki NL50,NL25, na tych grałem), a więc polecam ten room tym, którzy myślą o złożeniu depozytu.Idealne miejsce na początek, żeby zbudowac bankroll, oprawa graficzna ogólnie nie podoba mi się, ale przeciez nie chodzi o to ;) Oszuści czy złodzieje to Oni raczej nie są bez przesady :) A co do tego, że nie znasz angielskiego, no to cóż...ja też nie znam, dlatego gram tam gdzie jest polski support i po problemie.
Ufaj każdemu, ale zawsze przekładaj karty.
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych