moneybookersbadziewienamaxa
#1
Napisano 10 październik 2007 - 18:54
No i sie skonczylo kolejna blokada mb.Dodam ze konto mam zweryfikowane (wplacilem przelewem na mb kilka euro) ,przedwczoraj wplacilem do mb kase poprzez nowa usluge przelewy24 i blokneli mi .Emaili wyslalem z 4 w dwoch roznych jezykach i nic.Cos czuje minutze bede musial zadzwonic i tu pytanie do Was: Czy ktos z was dzwonil kiedykolwiek do mb ?
Gadaja po polsku czy tylko inglisz ? Najgorsze ze maja 0,25 unta za minuts e czyli za 2,5 minuty zaplace 12 zl ??? Badziewne sie zrobilo to mb.Kiedys mialem obrot na mb kilka tys,konto bez auto i bylo ok ehh.Pozdro
#2
Napisano 10 październik 2007 - 18:58
wszedlem na czata, powiedzialem z czym mam problem, koles najpierw sprawdzil moje dane czy sie zgadza. Nastepnie podalem nr telefonu i sie spytal w jakim jezyku chce rozmawiac, powiedzialem ze wolalbym w polskim. W ciagu 10min zadzwonila babka na moj telefon i za pomoca tlumacza odbyla sie rozmowa. Po rozmowie automatycznie odblokowali mi konto.
Chyba mb w tej kwesti nie bedzie sie dyzo roznil
#3
Napisano 11 październik 2007 - 12:01
#4
Napisano 11 październik 2007 - 17:11
#5
Napisano 12 październik 2007 - 13:41
Uprzejmie prosimy o nadeslanie dokumentu z nowego email adresu Pana, który chce Pan aby został podstawowym dla konta moneybookers do security@moneybookers.com.
Nie wazne ze od 3 dni im wysylam moje dok.Ze im wyjasnilem ze mam zmienne IP i ze tylko jeden email ehh poprostu partacze,olewaja klienta na maxa.
#6
Napisano 05 listopad 2007 - 21:17
#7
Napisano 06 listopad 2007 - 07:25
#8
Napisano 02 grudzień 2007 - 22:48
A na pierwsza odpowidz, Michaliny czekalem okolo 2 tygodni. A jak dzwonilem to nie bylo polskiego operatora a chcialem gadac po polsku.
Macie jakies pomysly? ravp ile zaplaciles za te 20 minut rozmowy??